Ôcken AW! med Frida Selander

OJ OJ OJ här gäller det att hänga på låset och snarast boka din biljett till premiären av ÔCKEN AW! Antal platser är begränsat! Kom och njut av mat, musik och umgänge i höstmörkret!

Vi gästas av Höga kusten-baserade musikern Frida Selander och innan kvällens live-akt stillar vi hungern med gott käk. Det blir en härlig chili con carne som också serveras i vegansk tappning. I biljetten ingår också två öl, två glas vin eller två glas alkoholfri dryck.

Maten serveras mellan kl 18-20 och liveframträdandet startar kl. 21. När klockan slagit 23 tackar vi varandra för en fantastisk kväll och börjar redan längta till nästa gång!
Det finns endast 50 platser så se till att säkra din i tid!

Biljetten kostar 250 kronor.

Du köper biljett här: https://forms.gle/2FMGctzBkCBceVgC8

OBS! För att delta på evenemang som arrangeras av Ôcken Kulturförening behöver du vara medlem. Om du inte redan är det så är det lätt ordnat! Swisha 50 kr per person eller 100 kr för familj till 123 593 91 29. Ange din e-postadress i meddelandefältet. Om du har en epostadress med tecken som inte tillåts av Swish, kan du maila över din epostadress till info@ockenkulturforening.se istället.