Familjelördag 12 november

Välkommen till ÔCKEN Familjelördag med tema Havet!
Lekhörnan står redo för påhitt och scenrummet förvandlas till biosalong! Klockan 13 blir det kortfilm för de minsta och klockan 14 visas långfilm som passar barn från cirka 5 till 120 år.

Vi hoppas få till ett riktigt kuddhav framför bioduken och då behöver vi din hjälp – ta med en kudde eller annat mjukt att sitta på! Och du, klä gärna ut dig till något som gör dig glad!

Vi bjuder på nått litet till filmen. Vill du ha med eget fika eller mellis så går det utmärkt.

OBS! Familjelördag är kostnadsfritt men föranmälan krävs!
Anmäl dig via det här webformuläret https://forms.gle/aUAEKLFQkEpWugz27

OBS! För att delta på evenemang som arrangeras av Ôcken Kulturförening behöver du vara medlem. Om du inte redan är det så är det lätt ordnat! Swisha 50 kr per person eller 100 kr för familj till 123 593 91 29. Ange din e-postadress i meddelandefältet. Om du har en epostadress med tecken som inte tillåts av Swish, kan du maila över din epostadress till info@ockenkulturforening.se istället.

Varmt välkommen!